As-Salam. Mungkin nak merungkaikan kekeliruan para pengunjung blog ini mahupun kepada pengunjung blog-blog yang punyai 'riben merah' PunchTab ini.

Ada beberapa persoalan, terutama tentang adakah mata dikutip, setelah melakukan beberapa perkara seperti LIKE, Komen, Google+1 dan Tweet? Untuk pengetahuan, buat satu perbuatan yang ada buat, anda hanya boleh mengutip 100 mata per hati bagi setiap perkara, jadi andaikan anda ada 2 benda yang ada riben merah, contohnya Tweet atau Komen, ini bermakna dalam sehari maksimum boleh mendapat 200 points untuk 2 langkah itu. 100 points pula automatik diberikan buat kunjungan kali pertama dalam sehari.

Ok, macam mana nak tahu anda dapat points PunchTab ini?

Sebelum anda boleh dapatkan points, pastikan anda telah sedia login dalam akaun Facebook. Ini buat mereka yang daftarkan diri menggunakan Facebook, dan jika email ... login ke akaun email.

Apabila melakukan sesuatu klik dalam blog yang ada PunchTab, dan ianya memberikan anda points untuk tweet, anda akan temui satu pop up yang menyatakan points anda itu seperti ini:



Ok harapnya penjelasan ini adalah jelas buat mereka yang masih keliru dengan sistem PunchTab ini.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement