As-Salam.
Alamak, ada rakan blogger - May and Hanis telah tag HH untuk menjawab 11 soalan. Memandangkan tuan punya blog merupakan rakan blogger yang telah pernah menjadi penaja contest di blog ini sedikit masa lalu, maka tanpa segan silu (walaupun ada) HH kena jawab segala pertanyaan diberikan.

Untuk anda yang membaca, mungkin soalan dan jawapan yang akan diberikan boleh buat anda kenal siapa sebenar di sebalik hasrulhassan.com ini ..heheehe... 

 
  1. Nama sebenar anda dan nama panggilan di rumah? Nama sebenar ialah Hasrul____ Hassan, panggilan di rumah hmm ... abah (anak), abang (mak) dan ayang (wife) ... hehehhe....
  2. Dah LIKE fan page FB Cik May belum? hehe ..blog pulak? dah follow? Rasanya dah kot ... kalau belum tolong ingatkan ehh .. hehehehe...
  3. Pendapat pasal blog ni? Hmm lebih suka andai widget sidebar itu berlatar warna yang sesuai dari dibuat 'transparent', sukar nak baca apa yang ada di sidebar.
  4. Update entry blog tiap-tiap hari ke? Ye, HH update entri setiap hari. Paling kurang akan update 3 entri.
  5. Suka shopping online tak? kenape? Jarang, tetapi wife suka shopping online terutama mencari barangan macam baju kanak-kanak. HH lak pernah beli lens kamera secara online. Sebab ... mudah dan murah.
  6. Tempat makan ikan bakar kat mana paling best? hehehe.. Tempat ikan bakar paling best yang ada dalam ingatan ialah Umbai, Melaka ... dan juga Teluk Batik, Lumut, Perak.
  7. Ape pendapat pasal fesyen zaman sekarang? Banyak sangat renda, dan terlalu banyak corak. 
  8. Ape hadiah paling best penah dapat? share la..=) Anak - kurniaan Tuhan.
  9. Kalau dah kawen, honeymoon kat mane ari tu? ok? kalau belum kawen, ke mana perancangan untuk honeymoon nanti? kenape tempat tu? Honeymoon kat Cameron Highlands, sebab dapat penginapan percuma ...hehehehe
  10. Suka artis tak?siapa? mengape? Suka Shahizey Sam, Aaron dan juga Neelofa. Sebab lakonan derang best.
  11. Selalu tido berapa jam?? hehe Jam 4 pagi.... heehehe... 

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement