Saya Tak Mahu Buat Entri Politik

Saya Tak Mahu Buat Entri Politik

Salam. Ada yang bertanya, kenapa tak nak cakap soal politik dalam blog? Saya takut nak cakap. Saya takut bukan sebab nanti kena tahan Specia...
Sistem Politik Dalam Islam

Sistem Politik Dalam Islam

As-Salam. Sekadar nak berkongsi. Saya nak bercerita lebih-lebih pun tak pandai ni. Hmm bacaan lewat malam ... awal pagi mungkin. Tak perlu...
Banjir Datang Lagi

Banjir Datang Lagi

Salam. Banjir datang lagi. Mak saya dok risau rumahnya kat kampung takut dimasuki air. Biasa dulu kena ... malam raya .... dok mencebuk air ...
Pentingkah Pagerank Untuk Blog?

Pentingkah Pagerank Untuk Blog?

As-Salam. Ada yang tanya ... macam mana nak angkat pagerank blog ? Hmm susah nak explain ... lagipun saya tidaklah berapa tahu sangat, t...
5 Blog Paling Kerap Dilawati 2011

5 Blog Paling Kerap Dilawati 2011

Salam. Entri ini adalah berkenaan projek yang sedang dilakukan oleh DenaiHati.Com ; bertujuaan untuk kumpul seramai ramai ramai boleh blogge...
Mengapa Lelaki Ini Merajuk?

Mengapa Lelaki Ini Merajuk?

Salam. Aduh ... kekadang dapat suami yang pendiam ni susah juga. :) Dapat suami yang perghh kaki merajuk tahap kuda belang weihhh .... meh b...
Apa Itu Otai?

Apa Itu Otai?

As- Salam. Seperti biasa ... saya tergerak menulis entri ini setelah saya menjenguk rakan blogger - Ben Ashaari. Ada satu entri tu yang men...
16 Sebab Seronok Tinggal di Parit Buntar

16 Sebab Seronok Tinggal di Parit Buntar

Seronok ke tinggal di Parit Buntar ni? Hoho .. mestilah seronok. Kenapa saya seronok duduk di Parit Buntar? Hmm ... kat sini saya berada d...
TNB Memang Cekap

TNB Memang Cekap

Salam. Elok je saya habis buat satu entri .... dalam jam 9.30 malam tadi (28 Mac), tetiba gelap ... gelap semua. Uhh laa .. blackout la pula...
Di Sebalik Warna Surat Cinta

Di Sebalik Warna Surat Cinta

Salam semua. Dedulu, zaman bercinta pernah tak korang buat surat spesel? Ala .. surat yang ada kaler-kaler, bunga2, kertas pun wangi semerba...
 
Copyright © 2010-2015 Malaysia Top Blog
HH SEO Consultant (PG0353760-D)
Template By. Catatan Info
Inspired Magz