As-Salam.
Bagaimana manusia menghargai masa, itu terpulang pada diri masing-masing. Begitulah juga dengan orang yang punyai jiwa seni yang kadangkala sukar untuk dimengertikan. Lihat sahaja koleksi jam dinding ini. Seni telah merevolusikan reka bentuk jam dinding ini, selain nampak agak janggal namun ia juga menarik dan unik.

Mana satu pilihan anda?


Sumber: Dhyra
Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

2 Komen

harus..berpusing-pusing kepala nak melihat jam ni...elok-elok secara sepontan nak bagitau anak pukul berapa..tak pasal kena mengira betul ke tidak jarum jam tu..hehehhe

Reply

hmmm... saya nak pilih yg bertulis 'one two three ...' tu :-)

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.