As-Salam.
Baru selesai setup laman komuniti dan jaringan sosial network menggunakan Google+. Satu aplikasi baru yang mirip seperti laman sosial Facebook untuk sebarang perkongsian, sebarang hebahan dan sebagainya. Ia juga sebagai persediaan untuk menaik-taraf jaringan followers blog ini ke satu platform yang lebih baik, di mana semua followers boleh berkongsi apa jua catatan, apa jua perkongsian baik dari blog, artikel atau apa sahaja di dunia maya ini dengan hanya satu klik .... iaitu samada Google+ atau Google+1.

Buat followers, pembaca dan pengunjung blog ini, saya jemput dengan segala hormatnya untuk bersama saya di dalam laman komuniti, jaringan sosial Google+ (PLUS) ini.

Untuk bersama HASRULHASSAN.COM, hanya perlu klik logo G+ yang ada di dalam blog ini.

Terima kasih.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. salam bro.

    Naim dah follow. jom singgah google+ blog Naim pulak.

    http://pemudattbc.blogspot.com/2011/11/google-pemudattbc.html

    terima kasih

    BalasPadam
  2. bro tolong buat entri tutorial utk buat kotak badge G+ kat sidebar tu boleh tak? dah try ikut cara yg Google bagi tu, tp still xdapat buat lg. buat byk kali pun tp xjadik jugak...boleh tak, bgtau skali apa2 yg perlu ada utk buat tu...please...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement