As-Salam.
Semalam, masa blogwalking ... saya telah menyedari sesuatu. Aha ... satu perkembangan yang menarik buat dunia blog dan mereka yang menceburi dunia blog. Sejak beberapa kebelakangan ni, apa yang saya nampak, dah makin ramai blogger yang makin glamour.

Glamour ni, bukan takat dalam dunia blog di mana ramai orang kenal dan 'sanjung'. Tetapi, ada yang dah dipikat oleh producer filem untuk jadi talent bagi projek2 penggambaran akan datang. Perghhh .... rezeki la tu. 

Nak kata blogger yang masuk majalah, uhh dah berpuluh dah, yang masuk akhbar pun dah ramai. Masing-masing dah dapat pendedahan di dunia nyata, dan sekaligus menjadikan mereka dikenali ramai.

Ada tu, sampai ditemuramah kat TV .... terutama blogger yang membuat blog untuk blogshop dan blogniaga. Ada yang keluar sebab hobi mereka, sebab keunikan blog mereka. 

Glamour ... fuh. Oh ya.... nanti saya bagitahu anda siapa blogger yang akan jadi pelakon tu, orangnya memang cantik, dan saya pernah masukkan blog blogger tu sebagai blog pilihan sedikit masa lalu. Orangnya pun mcam peramah je, dan baru-baru ni telah ditemuramah oleh blogger gossip terkenal - abang nara.

Hmm .... glamour menerusi blog .... begitu hebat penangan sebuah blog.

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. perghhh! hebak kan penangan blog ni...selalu dengar cam ujang yang bakal jadi pelakon..tapi tu cam guro2 papa ben je..

    BalasPadam
  2. Semoga terhindar daripada fitnah manusia..

    ^^

    lebih suka underground..:)

    BalasPadam
  3. untung ler sape yg famous tuh..hehe!

    BalasPadam
  4. waaaaaaaa
    dr berbeloggggg..mcm2 adaaaa
    heheheh..

    sape la pelakon tu ye...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement