As-Salam. Kalau nak disenaraikan ... perghhh leh buat mata juling - khasnya buat sayalah, lelaki lain tak tahu, saya tak pandai menelek 'taste' mereka. Tapi, jika ada yang bertanya .. lebih-lebih lagi yang baru je berblog .... pasti akan timbul soalan; "Bang.... ramai ehh blogger cun2, nak buat blog gak la bang ...leh kenal ngan blogger cun ...!"

Adeh ... dik nonnnn ...nak berblog sebab nak kenal blogger cun melecun ... saya pun tak sempat nak kenal .... hehehe... ya, memang ramai blogger perempuan yang cun melecun. Nak saya senaraikan memang tak mampu, saya fikir pembaca blog ini mungkin dapat bantu di ruangan komen.

Mungkin ramai blogger cun yang nampak di mata kerana diberikan pendedahan. Cun tu bonus je buat mereka, tetapi memandangkan ramai yang dah terpaut dengan kata2 pujangga .... dari mata turun ke hati ..gitulah adanya dengan alkisah blogger cun. Sekali nampak cun, terus terpaut ..terus masuk bloglist .. terus ... terus buat entri pasal blogger tu.

Blogger Cun Bukan Blogger Cakap Kosong

 
Namun, cun cun pun ... mereka bukan blogger cakap kosong ... ada banyak perkara yang boleh belajar dan info menarik yang mereka kongsikan. Dan ramai blogger2 yang ada wajah cantik, lirik mata menggoda ... punyai latar belakang pendidikan yang sikit punya hebat apa ... uhh bukan blogger dok nyembang tak tentu pasal ...

Sekali masuk blog mereka ... sedappp je mata memandang. Blog ini?


10 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. blog nie ringan, informatif. senang nak update kelapa otak wnablur nie. hehe

    BalasPadam
  2. Memang ramai blogger2 cun yang Sharifdez kenal sejak mula berbelog dari bulan 5 yang lalu. Tapi kenal melalui blog je lah.

    Bila dah popular belum tentu sempat nak balas komen kita. Komen sekali masuk beratus. Entah sempat entah tidak nak baca semua komen2 tu. Hehe.


    sharifdez.blogspot.com

    BalasPadam
  3. blog ni pun cun jugak..cun dari segi penulisan :)

    BalasPadam
  4. hahahaha... kalo nak tgk senarainya, baik ke blog ayeem ayam. link dia ada kat bwh. byk giler.. :-)

    kpd sape2 yg nak tgk yg cun2 tu, tgk la kat sini

    10 blogger cun dan comel di blog ayeem ayam.

    Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4
    Part 5

    hehehehe............

    BalasPadam
  5. apa yang penting berinformasi yang berguna

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement