Salam.
Semakin hari, semakin ramai yang singgah dan baca isi kandungan blog ini. Dan bukan sahaja membaca entri2 baru yang saya siarkan, tetapi juga entri2 lama terutama mengenai petua dan tips mengenai blog.

Ada juga yang meminati sains manusia, yang kerap saya siarkan sebagai salah satu panduan dan pedoman untuk mengenali diri dan juga orang di sekeliling kita terutama pasangan kita.

Ada juga yang menyukai kisah2 yang saya siarkan buat ingatan dan muhasabah diri. Ya, kita manusia tak mungkin lari dari melakukan kesilapan, jadi entri2 sebegini perlu agar kita sentiasa mengingati bahawa terdapat peraturan dalam hidup yang perlu kita ikuti. Bukan nak kongkong tetapi perlu agar kita dapat menjadi insan yang lebih baik. Menjadi lebih baik bukan sahaja untuk kebaikan semua, tetapi paling penting untuk kebaikan diri sendiri.


Saya ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi membaca blog saya yang carca merba ini. Walaupun ada entri yang telahpun dikeluarkan oleh blogger lain, namun sebagai satu percambahan ilmu dan pengetahuan, tidak salah kiranya membuat entri yang serupa. Lupakan soal copy paste - kerana apa jua kebaikan yang perlu disebarkan tak perlu untuk meminta izin - dan kerana itulah saya benarkan sesiapa sahaja untuk ambil entri saya ini.

Saya ingin merakamkan setinggi penghargaan kepada semua yang sudi follow blog ini, dan saya sangat menghargai mereka yang telah sudi menempatkan blog ini dalam bloglist mereka. Terima kasih saya ucapkan.

Saya harap apa yang baik dapat disampaikan dengan baik, dan andai ada silap dan salah, saya pohon anda untuk menegur. Jangan segan2 sebab saya tak maki orang .. dan tak makan orang. Saya dah terlalu tua untuk menghimpun makian dan kata hasad.

Selamat berblogging.

*p.s: Terima kasih buat mereka yang sudi join segmen yang saya anjurkan.

7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. terima kasih juga kerana membuat entri yang memberi kesedaran kepada kami...

    BalasPadam
  2. yg baik kita kongsi buat pedoman,yg tak baik pun kita kongsi buat renungan.
    Moga terus buat entri2 yg bermutu dan berguna.
    Dan terimakasih untuk entri2 anda yg memang ada manfaatnya.Sukses!

    BalasPadam
  3. banyak tips yg berguna :)

    trima kasih juga

    BalasPadam
  4. =]
    dari HH juga sy kdg2 smgt utk terus berbelog
    heeeee

    BalasPadam
  5. trima kasih jgak.. byk membuat entry yg bwak membrikan ksdaran dan musahbabd dri utk kta bsama :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement