[Senda Gusi] Oh Malaysiaku, Ini Macam Papan Tanda Pun Ada Ka?

Salam.
Semalam adalah hari lahir sahabat saya, Mohd Fariduddin, "Selamat Hari Lahir Dude" .... dan saya pun jenguk2 la dalam Facebook kawan saya ni, dah lama tak jenguk, cadangnya nak tahu perkembangan terkini ... tapi ... lain dicari, lain saya jumpa ... dan ini adalah untuk perkongsian anda semua.

Terima kasih kepada sahabat saya ini kerana berkongsi gambar-gambar yang memang kelakar tetapi, hmmm sendiri mau hingat ehh ....

Emas & Handphone Boleh Meminjam Wang



Jalan Post Oficce Street



Kapak Kereta




Kecil Boleh, Besar Tak Boleh



All Of You Listen To Mee



Singa Beng Di Tandas


Peluang Jana Income Sehingga RM3K Sebulan Secara Sampingan. Berminat? Download Affiliate Blueprint ini PERCUMA: Download Projek3K

Kongsilah

3 komen

Jalan Raja Omar Sitiawan Perak?....wooh....balik rayan nanti..nak g carik lah..dekat dah tu......hehehehe


....kelakar je papan tanda ni..kat mesia rupanya..

boleh posing sekali depan signboard tu hehehehe

[Peringatan Ikhlas]

Mana-mana komen yang didapati melanggar polisi Blogger akan dipadam serta-merta. Setiap komen yang ditulis adalah tanggungjawab penulis komen. Untuk mendapatkan info peluang pengiklanan dan maklum balas boleh email (blogger.hasrulhassan[@]gmail.com).
EmoticonEmoticon