Salam.
Semalam adalah hari lahir sahabat saya, Mohd Fariduddin, "Selamat Hari Lahir Dude" .... dan saya pun jenguk2 la dalam Facebook kawan saya ni, dah lama tak jenguk, cadangnya nak tahu perkembangan terkini ... tapi ... lain dicari, lain saya jumpa ... dan ini adalah untuk perkongsian anda semua.

Terima kasih kepada sahabat saya ini kerana berkongsi gambar-gambar yang memang kelakar tetapi, hmmm sendiri mau hingat ehh ....

Emas & Handphone Boleh Meminjam Wang



Jalan Post Oficce Street



Kapak Kereta




Kecil Boleh, Besar Tak Boleh



All Of You Listen To Mee



Singa Beng Di Tandas

Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

3 Komen

Jalan Raja Omar Sitiawan Perak?....wooh....balik rayan nanti..nak g carik lah..dekat dah tu......hehehehe


....kelakar je papan tanda ni..kat mesia rupanya..

Reply

boleh posing sekali depan signboard tu hehehehe

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.