Salam.
Ini memang entri murahan ... hahaha.. adeh tapi saja nak nimbulkan persoalan, bagaimana la enjin carian ni dok tengok keyword dalam blog-blog ni ehh ..lagi blog Bangku Kosong. Setahu sayalah, tak pernah pun ada gambar Fatin Liyana yang seksi meksi dalam entri ... tapi saya akui memang ada gambar dia dalam blog ni, sebab dia pernah minat kat saya (dushhh dushhhh ....) hehehe... cer carik ehh entri pasal dia dalam blog ni .... dan anda leh jumpa komentar yang Fatin tinggalkan ... (senyum2)

Sapa Fatin Liyana? Hmm tak nak sembang banyak, pernah hot bila namanya dikaitkan dengan entri2 panas dari blogger lain, tetapi kepada sesapa yang tak kenal .. leh jenguk blog gadis gigi besi yang bijak sengokti ni .. KLIK SINI.

Erkk apa ke halnya ngan Fatin Liyana seksi tadi tu? Hmm tengoklah apa yang terpampang ini...


Keyword yang lain tu .. memang ada la, so saya tak ada la hairan bin ajaib sangat. Hmm wahai robot enjin carian, jangan main serkap jarang je ehhh ... segan saya dibuatnya. Buat Fatin Liyana, maafkan saya sebab guna nama anda yang cantik itu untuk entri ini.

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. haha nape bole ade sesat camtu ? sy punya takde keyword camtu

    BalasPadam
  2. ni dah kira pengelat ni.haha...
    lama tak meninggah sini bro :D

    BalasPadam
  3. ada jugak ye yang mencari keyword macam tu ye...

    BalasPadam
  4. apa ler diorg ni boleh lak keyword cenggitu..agaknya teringin sgt nak tengok Fatin Liyana tu seksi...

    BalasPadam
  5. dsyt tol teknologi yg canggih nie. huhu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement