Salam.
Hmm saya nampak ada beberapa masalah timbul bila blog saya tidak muncul dalam update bloglist/blogroll rakan-rakan semua .... saya dah tengok blog2 rakan-rakan yang ada letak blog Bangku Kosong dalam bloglist mereka ... dan jauhhh ketinggalan entri yang dipaparkan di sisi update tu tak sama dengan blog update yang sebenar.

Saya ada perasan, ramai antara pembaca setia blog ini meninggalkan komen nuhh jauh di entri2 ke belakang (previous), ketinggalan lebih kurang 3-4 entri kebelakang.

Ini mungkin disebabkan itegrasi rss blog ini yang masih belum lengkap sepenuhnya sejak bertukar domain. Jadi buat raka-rakan yang masih lagi belum update alamat blog ini, dapatlah kiranya berbuat demikian ... walaupun nampak seperti dah ada di ruangan bloglist anda ... cuma sebagai langkah untuk memastikan anda mendapat yang terkini dari blog ini ... sila tukar url blog ini ke berikut:


atau menggunakan rss:


rss lama blog bangku kosong adalah:
http://feeds.feedburner.com/hasrulhassan

kekeliruan disebabkan penukaran nama rss juga antara penyebab entri terkini blog ini tidak dipaparkan di blog rakan-rakan sekalian.

Harap maklum dan terima kasih kerana update dan meletakkab blog ini dalam bloglist anda.


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement