Salam.
Semua blogger nak follower yang ramai ... apapun sebab ... tujuan tetap sama ... apa dia ehh? Hmmm baca la apa yang mereka ini kata ... 


Saya dah follow blog-blog ini .... dan saya fikir tak salah anda klik yang sama. :) Hanya satu klik dari anda untuk mereka berasa berbunga-bunga di hati ...tetapi jika anda rasa mereka tak layak nak dapatkan kepercayaan anda ... beritahu mereka kenapa ... okeh!

Dan saya ingin buat sedikit teguran mungkin, komen mungkin untuk blog pilihan saya ini:

Klik untuk jenguk blog ini ...KLIK SINI

Aha ..itu skrin shot yang saya buat; dari situ mungkin anda yang lain boleh agak apa yang saya boleh komen pasal blog baru ini .... memang baru sangat2 ... saya masuk ...follower tak sampai 10 pun! Antara yang kena dibaiki .... hmmm ... sebelum tu jenguk la dulu ... KLIK SINI.

  • Shoutbox tu ... erkkk tengah2 laman, bukan salah blogger ni kot, mesti ada setting yang tak berapa betul, harap tuan empunya blog dapat segera check balik dan betulkan sbb ia ganggu pembaca blog anda.
  • Boleh besarkan sikit layout untuk paparan entri tu lagi sbb kebanyakkan pc dan laptop sekarang menggunakan skrin lebar.
  • Sidebar bila buat lutsinar cam tu, pastikan kita nyer background padan, sbb kadangkala background yang sarat akan buat paparan di sidebar tak berapa jelas. Cara mudah ... buat dia berkaler, atau mungkin background tu tukar atau buat opacity dia kurang ... :)

Yang lain-lain tu ok .. widget pun tak banyak ..tak macam blog saya yang bersepah2 ni .... kira smooth la nak masuk blog ..welldone .... dan kalau boleh tang music tu ... jangan buat dia autoplay... sbb ramai blogger yang cepat klik pangkah bila ada music ... sbb dia buat pengalaman melayari internet terganggu!

Selamat berblog.

Paparan ini juga boleh didapati di sini: Dari Blogger Untuk Bloggers

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. msti org suke kalo kite follow dy kan. :)

    BalasPadam
  2. heheheeee......macam ku kenal blog di atas..adehhh...! thanks bro diatas teguran yg diberi... T.T sdg brusaha utk memperbaiki segala kekurangan yg ada.... ;)

    BalasPadam
  3. dah lawat blog cik ekin...nmpknya da tkr background tu...^^

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement