As-Salam. Adeh. Saya nak komen ada satu blog ni, nak follow tapi tak boleh ... adehh ke mouse saya rosak eh? Hmm harap kepada sesapa je ... permudahkan orang nak follow kalau benar nak follower yang ramai, bila jadi susah ... hmm .... yang sedih hati nanti kita gak kan.

Blog ni pun pernah gak hadapi situasi sama, bila ada yang nak follow tetiba tak bleh nak follow. Apa nak buat, time tu memang time saya tenging dan bodo sombong, ditegur buat tak tahu .. lalu bila asyik tengok muka sama je kat ruangan follower tu mulalah nak rasa down ... erkkk .. itu citer lama.

Kini saya dah ada ramai kawan-kawan, weeeee .... macam derang ni gak .. nak ramai kawan. Sapa nak kawan ngan mereka ni, fresh2 lagi ni. Jom jom klik klik dan ringankan jari jadi follower derang.


Hmm antara banyak2 tu, saya tertarik nak memetik isi entri ini:
Follower jugak memainkan peranan penting dalam membina network, contohnya bila kita ada follower (khususnya blogshop) secara tidak langsungnya kita boleh berhubung dengan blogshop2 yang ada dalam alam blog ni..kan banyak blogshop yang menjual barang dari sekecil2 semut hinggalah sebesar2 gajah, dari ceruk dapur sampailah ke hujung kaki (peribahasa yang telah dirojakkan..sorry :P)..haa kan dah boleh jimat masa dan tenaga cari barang kat luar..dh ada depan mata..beli on9 je..hehehe... betol x?

Baca lagi sini: KLIK SINI.

Aha .. nampak tak kepentingan follower dari aspek lain .... so sapa kata follower tak penting?

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. follower penting kerana daripada follower tu wujudnya reader yang setia

    Smart Phone Terbaik 2011

    BalasPadam
  2. follower pembakar semangat.....

    BalasPadam
  3. terima kasih en.hasrul hassan...:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement