As-Salam.
Lama saya tak jenguk blog mereka ini, siapa yang saya maksudkan? Hmmm ... salah seorang blogger ni boleh dikatakan terkenal gak la .. tapi bukan terkenal dalam dunia blog, tetapi kerana kefahaman dan ilmunya dalam bidang yang dia ceburi.

Dan satu lagi blogger ni, memang femes memes la ... ini antara blog awal dan blogger awal yang menjentik semangat saya dalam dunia blog .... skrang ni (malah dulu pun) memang dah jadi blogger hebat dah... terkenal gitu. 

Kenapa saya nak berkata pasal mereka ini? Sebabnya saya dapat belajar menerusi blog mereka, ada ilmu yang banyak menerusi penulisan dan entri mereka, so saya ingin berterima kasih ... tak dapat jumpa .. nak salam dan berikan penghargaan .. saya buatkan entri ini. Mungkin mereka tak tahu dan tak sedar, tak mengapalah .... asalkan saya dah cuba nak sampaikan penghargaan terima kasih ini. Moga segala manfaat yang telah diberikan kepada saya dan kepada orang lain ... akan dibalas oleh Tuhan dengan sebaiknya.

Siapakah mereka?
Meh jenguk blog mereka .....


Terima kasih.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement