Salam.
Maaf, saya tak berapa sihat idea untuk menulis entri buat beberapa ketika. Selalunya, saya sering bikin panas dengan 6-10 entri setiap hari, tetapi kali ini, hampir tiada entri, cuma repost entri .... mungkin ada masa sesebuah blog itu perlu 'bercuti' untuk melihat kekuataannya. Tak salah pun kalau tak wat entri, tapi jangan terpekik kalau pageview turun, followers tak bertambah ..... dan blog tiada yang baca (komen). Tu biasalah buat blog rojak pasembor cam Bangku Kosong ni.

Tak perlu nak rasa down kalau blog kurang dapat sambutan ... kalau kurang promo, kurang posting entri baru, itulah lumrah. Ada beribu2 blog .... jadi kalau tak tersinggah oleh mereka yang suka blogwalking, yang suka cari maklumat .. tu biasalah.

Dalam masa ketiadaan entri tu, saya luangkan masa saya dalam Lensa Hasrul, selain buat blogwalking ke blog2 teman-teman, rakan-rakan, sahabat-sahabat .... dan follower Bangku Kosong. Mungkin tak komen, tak bermakna saya tak datang ....  datang memang ada datang ... main datang senyap2 .... :)

Saya masih dalam kerehatan. Segmen bloglist saya pun kurang sambutan. Hurmmm ... maybe lepas ni tak nak buat dah bloglist .... sebab orang tak tertarik pun. Kena fikir cara lain pulak ....

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. rehat bro, mana tau dapat idea baru. heheh..

    BalasPadam
  2. rehat la..betul tu, tak boleh putus asa kalau blog kurang sambutan..usaha perlu kuat..

    flyhigher

    BalasPadam
  3. huhu, saya pon lepak ooo. tu yang entri macam chips more. kejap ade kejap takde.! tapi nak memaki tak tentu pasal sebab viewers turun pon tak boleh.! HAHA rehat lah bro.!

    BalasPadam
  4. salam...

    saya pun tgh keletihan ni. keje utk projek multimedia ni memenatkan...

    BalasPadam
  5. setia menanti. kasi rehat setel semua kerja dulu ye abg HH. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement