Salam.
Meneruskan pengembaraan lewat malam, kali ini saya senyap-senyap masuk dalam satu blog ni. Mula-mula eja atau taip alamat blog ni, nampak pelik je .. sebabnya ... ada sinonim bunyik dengan kain kapan ... ishh serammm .. dah la tadi dok bukak jumpa gambo antu pocong dalam blog ni .. ishhh ... lagi la buat saya sejuk2 kaki.
Empunya blog ni, memang diakui selalu masuk blog Bangku Kosong. Ntah apa dibuatnya hari2 masuk blog saya ni pun saya tak tahu ... tu kena tanya dia. Dan blog ni telah banyak bantu Bangku Kosong dikenali dan menjadi pilihan dalam Blogger of The Year Award yang dianjurkan oleh Digi (walaupun di tempat yang sayup2 je).

Pernah beberapa kali buat kejutan pada blog Bangku Kosong dengan mengipas2 di blog2 popular... TANPA saya sedar sama sekali (ecewah ...). Terima kasih saya ucapkan kepada blog ini: KLIK SINI.

Dari apa yang saya difahamkan, blog ini dikalerkan merah sebab empunya blog memang sukakan merah. Jadi tatkala saya buat blog saya kaler merah ... cepat2 dia tekan LIKE. Apa yang saya sukakan pada blog ini adalah sidebar dia yang nampak comel dengan ada gambar bunga kecil. Masuk dengan kaler kuning-merah...jadi nampak menyerlah.


Blog ini ada wishlist, yang jarang saya nampak pada blog2 lain. Dan paling menarik ialah, suaminya juga seorang blogger, ada blog sendiri yang dok promote bisnes derang. Hmm nak tahu bisnes apa .. tu kena la intai-intai blog tu yer. Mana tahu nanti korang boleh mintak khidmatnya ... dan leh la gunakan nama isterinya ini untuk dapatkan diskaun .. hahahaha... :P

So, kalau nak jenguk2 blog ni, dipersilakan, blog ini sangat ramah pengunjung, tak berat dan boleh dikunjungi bila broadband slow. :) KLIK SINI.

*p.s: Mohon maaf pada empunya blog kalau ada terkasar bahasa - ttg kapan tu.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. hehehehehe...terkejut ek tgk gambor antu!

    terima kasih byk2 kerana sudi lagi mempromote blog Mas yg serba kekurangan itu!

    BalasPadam
  2. elle selalu gak blogwalking kat blog mas. meh korang kita terjah ramai2.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement