Salam.
Kejayaan yang dicapai hari ini bukan bermula dengan 500, 200, 100 ... tapi bermula dengan 0. Angka-angka tu boleh bermaksud follower, jumlah pageview, jumlah pengunjung unik (UV) ... apa saja.

Jika bukan bermula dari tanpa apa-apa kepada ada apa sekarang, tak mungkin ianya bakal berlaku. Setiap benda mesti bermula dari sesuatu yang tiada apa-apa. Nak mengapai cita-cita bukan tugas satu hari, dua hari, seminggu atau sebulan. Banyak masa perlu dikorbankan.

Di entri ini, saya ingin meluahkan rasa penghargaan khas buat mereka ini, antara 500 blogger terawal yang menjadi follower saya. Mereka lebih dulu memberikan trafik ke blog ini. Mereka lebih dahulu memperkenalkan blog saya ke blogger-blogger lain. Tanpa mereka ini, saya tak mungkin mencapai apa yang saya capai sekarang - tidak banyak tetapi jika tidak sekarang .. bila lagi? Adakah esok masih sempat saya mengucapkan rasa terima kasih?

Jika tidak blogger ini dan blog mereka, saya pasti takkan kenal siapa Ben Ashaari, siapa Izamir Ridzwan, siapa Mat Gebu, siapa Hanis Zalikha, siapa Fatin Liyana mahupun Cik Epal (hanya sekadar menyebut beberapa nama blogger yang poplar!).

Terima kasih saya buat mereka ini. Siapakah mereka? (klik utk ke blog mereka)









**p.s: Pengharagaan kecil buat mereka yang telah memberikan semangat untuk terus berblog - 500 followers terawal.

7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. itu yg seronok dlm blog ni kan bro..=)

    BalasPadam
  2. @Ujang9897 yup itu la yg seronoknye. huhu menyibuk pulak(^_^)

    BalasPadam
  3. uniknya mereka & kalian semua..

    BalasPadam
  4. seronok bile dpt penghargaan...saya respek blog yg popular dan berilmiah..padat dgn pengetahuan....dan tidak sombong...

    BalasPadam
  5. terharunya...huhuhu...selalu datang stalk kat blog HH ni...banyak yg sy dapat...terima kasih juga utk semua itu... (^_^)

    BalasPadam
  6. wahh!!
    nak kenal nge sume ni lehh??


    salam singgah dari mummy weiyda❤
    keep it up blogging ya dear❤
    (◕‿◕✿)

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement