Salam semua.
Dengar-dengar 1Tube.My nak jelajah Penang. Hmm menarik. Adakah saya nak join buat vlog kalau ada kesempatan? Erkkk .... ntah. Saya tak dapat nak beri kepastian. Sebabnya saya tahu saya tak pandai berada di depan kamera, sebab itu saya suka ambik gambar orang kerana saya berada di belakang kamera. Amacam? Logik tak alasan saya nih?

Yer, secara kedudukan tempat, lokasi tempat tinggal, saya memang kat Penang. Dan rasanya leh la dikatakan saya ni blogger Penang - Blogger Utara. Tapi kalau ikut saya lahir, dibesarkan .. saya leh cakap saya ni blogger Perak ....erkk ehhh utara la jugak kan? Apa daaa ntah apa2 ntah.

Saya dok dekat2 Nibong Tebal, Parit Buntar dan Bandar Baharu. Betul2 antara sempadan. Pandang kiri .... dah nampak Kedah, toleh kanan dah nampak Penang ... straight depan ... Perak.

Ada sesapa yang dekat2 ngan saya? Hmm nak ajak lepak2 minum kopi ... leh je. Saya belanja .. tapi duit korang. Ok tuhh .. hehehehe....

Ok. ENtri ni untuk clarify, saya adalah blogger utara. Mekasih.

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. waaahhh..dekat dah rupanya..ehehe..dulu saya mrsm transkrian..sekarang dekat USM induk :-)

    BalasPadam
  2. @SiBudakKurus MRSM Transkerian - saya ada kawan kat situ. Saya dulu belajar kat USM INduk. Dan saya pernah kerja di USM Transkerian.

    BalasPadam
  3. Saya pun orang Utara juga... Penang mari, Bayan Lepas

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement