As-Salam.
Terjaga sebenarnya. Dek kerana tangisan si manja Maira, saya tersedar dari lena. Dan ... ohh tak update blog lagi! Hmmm .... esok lusa adalah minggu yang panjang. Dan saya pasti ramai blogger yang akan bercuti. Risau ahh kalau tak ada pengunjung di blog nanti. Saya mesti buat sesuatu - supaya anda ... pengunjung setia blog ini tak jemu datang ..... walaupun entri blog tidak semeriah waktu saya berdepan di PC.

Saya tak macam sesetengah blogger, ada laptop ... ada tablet yang canggih manggih. Saya bukan blogger yang kaya raya, iklan dalam blog saya ni tak ada sapa pun klik - sebab saya tak suruh pun derang klik kalau derang tak ingin klik!, jadi income pun tak adalah. BE? Uhh bila masa saya dapat Buffered Earning Nuffnang nih? Tak ... tak pernah lagi .... saya kan dah cerita dalam entri .. hehehe.. tak pernah baca? Cubalah cari .... kan ada search button tu ... mana tahu jumpa benda lain yang lebih bersari lagi.

Sebagai seorang yang suka berblog, tentulah saya risau dan tak sedap di hati, blog ni dah jadi cam makanan hari2 ... mesti nak kena update. Kalau tak update, cam saya kecewakan ramai hati. Saya tak suka nak kecewakan orang ... tanak .. tanak. Saya tak mahu nanti orang larik dek kerana hanya bercuti ... lalu tiada entri baru yang nak dijenguk2.

Jadi, saya perlu lakukan strategi. Strategi agar blog saya tidak bersawang. Macam mana? HMm saya masih memikir... anda ada cara? ada tips? kongsilah bersama saya.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. kalo blog HH xde org mai..blog saya nun konpem dah bersawang bagai dahhss..apakata HH letakkan secukup rasa be4 bercuti tuhh..haaa...nati de lar yang singgah mai komen, masam ke..masin ker..pahit ker..manis ker..ehss..pe ni bebel2 kat sini lakss..

    Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    BalasPadam
  2. alaaa belasah jer janji up date ....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement