Updated.
Saya dalam ketidak adaan infrastuktur untuk online dan buat entri, sempat juga saya keluarkan entri ini. Dan tak sangka ada pembaca di samping entri yang tunggang langgang ni. Terima kasih saya ucapkan.

Ada sepasang suami isteri yang dah lama kawin, si laki ni ada satu tabiat buruk iaitu setiap kali bangun tidor mesti dia kentut, kentut puaka gitu sebab bunyi ia mengegarkan bilik tidor dan baunya yarabbi tak leh nak cerita nanti penulis muntah pulak. si bini ni memang sokmo komplen pasal kentut tu dan banyak kali termuntah sebab tak tahan, tapi silaki dengan muka penuh selamba menjelaskan, kentut tu perkara semula jadi yang baik untuk kesihatan. satu hari si bini yg dah lama tak tahan perangai si laki berkata, " satu hari nanti awak kentut bukan sahaja angin yang keluar, semua isi perut awak pun akan keluar sama, masa tu baru padan muka", silaki cuma sengih jer.

Hari raya korban pun tiba, keluarga tersebut banyak dapat daging dan dalam banyak banyak bungkusan tu ada perut lembu, hati, paru-paru.. maka timbul lah idea si bini nak pekena laki dia. masa laki dia tengah seronok tido dia telah longgokkan perut lembu yang berjela jela betul betul kat bontot laki dia, lepas tu dia pun ke dapur untuk menunggu aksi seterusnya.

Dipendekkan cerita, maka laki dia pun bangun dan macam rutine biasa dia melepaskan das das kentutnya yang maha dasyat bunyi nya dan maha belantung baunya, si bini tunggu dengan penuh kusyuk, dari dlm bilik tido terdengor suara laki dia menjerit sakan, histeria gitu, sibini tertongeng tongeng dan guling guling ketawa. 20 minit pastu si laki pun kedapor untuk sarapan, sibini pun buat buat donno dan kontrol macho.

"Masin betul lah mulut awak, habis tali perut saya terkeluor macam yang awak cakap aritu. kata laki dia bersunguh sunguh.

"Habis tu abang buat macam mana" tanya sibini sambil kontrol suara dan perut yg nak pecah sebab nak ketawa.

"Nasib baik abang tak panik, abang terus ke bilik air, dan sekarang semua dah settle".

"Hah dah settle! abng buat macam mana" tanya sibini, agak suspen.

"Dengan menggunakan jari sahaja abng berjaya memasukkan balik semua isi perut abang tadi... tak payah susah susah pegi hospital untuk operasion" Si bini diam kaku...

15 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. euwhhh..

    jemput ziarah

    http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

    BalasPadam
  2. hahah...
    hebat tu si suami...
    haha

    BalasPadam
  3. alamak ! bini dia yang terkena balik . hahaha ..

    BalasPadam
  4. hahahaha...lawak sungguh!
    lurus bendul betul laki dia tu..

    BalasPadam
  5. hahahahahahahahahhaahha!! adohai... sakit perut gelak bace entry ni...

    BalasPadam
  6. hahahahahahah! lawak amat. guling guling dah baca !

    BalasPadam
  7. Ahaha...kelakar n euw!..yalk!!..blh plak terbyg.cmne si laki tu buat utk setle masalah dia...

    BalasPadam
  8. hahaha sioot betol..

    saya pon penah buat entry pasal kentut:
    http://cahayamata123.blogspot.com/2010/09/nikmat-kentut.html

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement