As-Salam.
Glamour ke jadi blogger nih? Orang akan mintak autograph ke bila derang tahu anda seorang blogger terkenal? Hmm tak tahu, perlu tanya blogger terkenal, pernah atau tak sign autograph?

Terkenal dalam dunia blog - adalah terkenal dalam dunia blog. Setakat yang saya tahu, orang yang tak baca blog, yang tak guna komputer dan tak layari internet mungkin tak kenal sapa blogger terkenal ... sapa blogger glamour. Kalau tahu pun, mungkin yang memang hebat, yang pernah masuk paper front page, yang kuar kat Malaysia Hari Ini, tu mungkin akan ada orang tahu, mungkin ....

Blogger adalah orang biasa macam kita. Sesiapa pun di sekeliling kita boleh jadi blogger. Buat je blog ... dan terus ... anda dah jadi blogger. Mudah kan? Kita tak bawak mulut ... oh dia tu seorang blogger la ... dan cakap kat jiran sebelah, tak ... jarang berlaku. Kurang lagi rasanya.

Kalau bercerita pun, takat apa yang dipapar di media utama. Hanya blogger dalam dunia blog je yang tahu sapa glamour, sapa popular ... org luar sana .. tak tahulah.

Tak lama lagi mungkin akan ada title Celebriti Blogger. Dari mana datangnya? Hmm tentulah dari 1Tube.MY .. bila nanti ramaiiiii akan jadi pelakon popular segera ..hehehe....

Sapa la agaknya Celebriti Blogger ehh? Ada tahu sapa? Atau nak calonkan sesapa?

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement