As-Salam.
Aih. Sian la plak kat Redmummy (RM) yang mai singgah blog Bangku Kosong tak dapat nak komen kat entri yang saya buat mengenainya. Silap saya jugak sebab limitkan id untuk beri komen, bukan apa .... sebagai langkah kawalan. Harap RM faham.

Apapun, tak mahu menghampakan, saya publish komen RM di sini, sebagai merujuk kepada entri saya yang ini: [Pendapatan Nuffnang RM7,960.86].

Berbanyak terima kasih kepada RM kerana sudi singgah, walaupun hampa sebab tak dapat meninggalkan komen kat ruangan yang disediakan. Ehemmm alahai .. maaf ehh sebab buat RM penat nulis panjang2 tapi tak dapat kuar .. huhuhu.... Maaf sekali lagi saya pinta.

Oh ya .. apa kata RM tentang entri saya tu? Hmm ini dia komen RM:
"@hasrulhassan, saya tak boleh comment kat blog you coz takde ID yang saya leh access beria panjang lebar i komen kat situ, sekali takdak legal ID, anw ini komen saya for this link: ada yang kata itu bukan dalam satu bulan? Correction, itu hanya untuk bulan itu sahaja, bulan lain, lain earningsnya. saya earn setiap bulan semenjak 2008, and yes saya mendapat earnings dari sponsored posts, BE and CTR pun ada jugak, but i m more concentrating on Sponsored Posts cos the pay is huge. but to remind, my first cheque bukan dari Sponsored Post, it was from the usual BE jugak.
Thanks Redmummy"
So, kepada yang merujuk entri ini [klik sini], harap ambil port ehhh tentang komen si empunya cek tu yer ... jadi harap jelas camner RM leh dapat cek gitu .. uhhh huge amount .. leh buat beli lens best satu tuhhh .. 

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wah.. redmummy pun mai kat sini..hehe

    BalasPadam
  2. iya RM tengah menjalan kan misi ke setiap blog yang ada entri tentang RM.. Lebih bersemangat kan bila blogger hebat terjah ke blog kita... :-)

    BalasPadam
  3. wah! riban2 tu income dia..bilalah nak dpt cenggitu eh??

    BalasPadam
  4. menulis saja penuh ikhlas. kerja saja untuk dapat duit

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement