AS-Salam
Macam familiar? tentulah kan .. saya fikir ramai yang datang ke Bangku Kosong, sah2 kenal dengan Ben Ashaari. Uhh ketul2 tu ... lengan dia besar peha saya ..jangan memain.

Ada yang tak kenal? Hmm kalau nak kenal Ben Ashaari .. malam ini adalah malam terbaik untuk lebih mengenali dia. Sebab apa? Sebab dia dok live dengan VBlog atau video blog. Anda boleh dengar suara .. bleh lihat lirikan matanya .. boleh usyar bodynya .. leh lihat peluh menitis ... meleleh2 gitu.

Saya tertarik dengan persembahan Ben Ashaari .... itu sebab saya jadikan entri sunyi sepi pepagi buta ni. Time ni .. line cantik .... takde gangguan .... tgk video dalam keadaan memuaskan.

20 minit yer VBlog Ben Ashaari ni .. so sediakan makanan ringan apa patut ... :) Ada tips berblog, ada ulasan mengapa nak berblog, ada ulasan tentang followers dan macam-macam lagi. Tapi .....

Sebelum tu ... tengok skrin shot aksi2 Ben Ashaari ni:










Untuk lihat video penuh: KLIK SINI. Apa yang nak saya cakap .... Leleh tengok VBlog Ben Ashaari ni.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. waahhhh...thanks brooooo !! hahaha... tqvm !

    BalasPadam
  2. baru lepas tengok :D
    hehe bro Ben kata hari Khamis so pagi2 ni pun dah Khamis, berjaya juga tgk sampai habis,

    p/s:bro pula bila lagi?majalah pun dah masuk kan hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement