Wajah risau si anak. Foto: Lensahasrul

Salam semua.
Hmm ... apa yang paling saya risau adalah komen. Takut oooo ... walaupun saya ada skit skema kat ruang komen tu, tapi still saya takut2 je nak tengok orang komen apa kat entri saya.

Tak leh nak andaikan komen-komen tu sentiasa positif. Ada kala kita perlu tahu dan baca komen2 yang kurang memihak bagi diri kita. Bukan apa .. nak tingkatkan hasil kerja jugak. Kerja? Owhh kerja la ni ... nulis entri kira kerja la .. sama cam basuh keter, sapu sampah, buka pili air .. sumer tu kerja la. Yineeeiiii.

Tapi, saya lebih suka orang komen yang tak sorok2 ... tu sebab saya tak kasik orang yang tak ada nama komen. Biarlah kita berpendirian ... kalau kita komen tapi mahu nama tak kuar ..susahlah. Apa guna komen kalau cam takut2 je. Kalau rasa komen anda benar .... jadi tak perlu risau.

Tu kadang-kadang saya risau je bila dapat komen banyak-banyak dari mereka nih:
Kepada yang rasa nak komen-komen tu .. sila .. saya tak marah .. cuma jangan maki2 dah la .. sebab tu kasik dosa kering je nanti. Sapa rugi? Saya tak .... :)

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement