50 blog Malaysia Pilihan In Trend. Actually, semalam lagi saya nak wat entri ni, tapi sebab Zikri dah chopp PC saya ni awal-awal, tak dapat la nak publish. Ahak... heh ..kena bersaing dengan anak tu ... sesetengah orang akan kata; "Uhh tak tahannnnn ... ! Alasan berebut dengan anak tu .. umur 3 tahun lak tu!". Heh .. apa nak wat ... ini je la satu2 PC yang leh buat connection dengan dunia siber. Takde dah yang lain. Kalau ini rosak .. maka ... uhh choi ...choi ...

50 Blog Malaysia Pilihan In Trend Mac 2011

50 blog pilihan in trend mac 2011
Adakah blog anda terpilih dalam 50 blog ini? Wahh semakin banyak blog dan semakin ramai bloggers dikenali dah kat luar sana. Terima kasih kepada satu-satunya majalah yang banyak buat 'pendedahan' dunia blog kepada masyarakat luar - In Trend.

Kalau anda tak pasti dan nak pasti. Anda belilah majalah In Trend keluaran terbaru - March ni. Saya dapat info dan gambar ini dari blog Cik Epal. Blog dia tersenarai dalam ni. Ada beberapa kategori dibuat oleh Majalah In Trend menunjukkan pilihan mereka.

Ada lima kategori - Usahawan, Fesyenista, Perkahwinan, Hijab, Cahaya Mata. Nak tahu blog Cik Epal nih dok kat kategori mana ... sila ke entri berikut: 50 blog Malaysia Pilihan In Trend. blog cik epal pon terpilih?? wuhuuuuu~
Saya pun dalam entri ini nak ucapkan terima kasih juga kepada In Trend kerana pernah memuatkan blog saya dalam keluaran Februari 2011. Aha .. baru je lagik. :)


**p.s: Gambar adalah dari blog Cik Epal.
Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement