Salam semua.
Selalunya kalau kita buat blog, kita akan tulis ibarat macam diari .... semua perkara seharian kita buat kita akan cerita. Blog begini kebanyakannya blog keluarga ... ada gambar anak, gambar suami atau isteri ... gambar-gambar percutian dan kehidupan seharian seisi keluarga.

Ada pula blog yang suka cerita kisah cinta, suka duka dalam percintaan ... dari kisah pahit dan pedih ... hingga ke kisah gumbira suka terlonjat2. 

Ada pula blog yang benar-benar kisah kehidupan dalam kampus ... sumer benda yang blogger ni buat dalam kampus .. pegi kuliah, balik kuliah, jauh tangga kat kuliah .... gi makan .. gi keluar ngan kawan2 ... semua ada dalam blognya.

Ada lak blogger yang suka fesyennn .. cerita fesyen dari A sampai Z .... pastu patah balik .. Z ke A. Habis detail semuanya .. siapa pakai cenggini .. sapa tak pakai itu ... lalalala .. dan macam2 lah.

Tapi ...... hampir semua blog ..... tak kiralah dia tu blogger dari IPT ke .. dak sekolah ke, blog fesyen ke ... blog cinta ke ... blog artikel ke ... semuanya ditulis berdasarkan apa yang dia rasa ... malah mesti akan ada satu atau dua atau tiga .. empat atau lima entries yang berkaitan dengan apa yang si blogger tu rasa.

Seperti orang lain ... blog ini juga ditulis atas apa yang empunya blog ini rasa .... mcm apa yang diwarkan "Sekadar Menulis Apa Yang Ku Rasa" ...... KLIK sini untuk lihat blog ini.

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. btol tuh.. kadang 4 or lima entry pon x ckup utk luahkan rasa n apa y terpendam....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement