As-Salam,
Aduhh kenapa ada yang begini ehh? Saya jadi keliru kejap. Mana taknya .. sekali pantas saya menerjah blog ini, nampak Islamik .. mana taknya .. guna widget bercirikan Islam. Itu satu .. pastu ada gambar presiden Iran .. hmm syiah ke dia? Pastu makin dilihat satu persatu ... saya jadi semacam je.

Jarang perilaku begini saya lihat. Model seluar dalamkah dia nih? .... ohh kalau perempuan ..mungkin saya akan relaks dan buat bodo .... tu stereotaip saya .... tapi ini lelaki ... berposing dalam bilik air! Ada gambar memakai seluar dalam sahaja. 

Tajuk blog cukup menarik .. "Indah Cuma Seketika" ..... boleh menarik minat orang lain singgah ... followers blog ini juga boleh dikatakan ramai .... peminat dia ke? Mushkil dan banyak persoalan saya .... ada gambar lelaki - sangat banyak dari kebiasan blog seorang lelaki normal seperti saya. Dan posingnyer .. uhhh memang tak sesuai ditonton oleh mereka yang dibawah umur.

Aduhhh .. sekali migran kepala saya. Ada yang buat gini .... tercalar rasanya. Tapi itu hak dia (mungkin) ... dan hak dia bersuara itu mengguris hati saya sebagai seorang blogger, lelaki dan muslim. 

Apa yang nak diperjuangkan? Hak sebagai GAY? 

Saya terpanggil menulis entri ini kerana membaca entri berikut: [Tolong Jangan Menjadi Follower Blog Saya], yang ditulis oleh saudara Mazidul.

**p.s: Saya tak galakkan orang terjah blog ini .... kerana itulah saya tak berikan link. Jika kepingin lihat, singgah blog Mazidul. Terima kasih.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. pastikan anda tidak post gambar2 lelaki secara berlebihan. HAHAHA

    BalasPadam
  2. salam...
    never judge the book by its cover...
    read the content first, baru kite tahu blog 2 ok ke x...rmai jenis2 yang cmni...xkira laki or pompuan...ni lah bila teknologi disalahgunakan...
    btw, thank for sharing... ;)

    BalasPadam
  3. DeQdEq pun ada singgah blog ni dari blog mazidul...mmg pelik juga bila ada gambar2 yg rasanya tak patut jadi tontonan umum...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement