Salam semua.
Header blogger ni nampak authentic kan? (macam iklan mee segera la pulak!). Actually saya pun tak tahu apa itu authentic ... main bedal je tulis sbb macam kena je dengan blog ni. Siapakah pemilik header blog ini ehh? Hmmm .. orangnya nak jadi paramedik ... lebih kurang cam doktor la kot .. saya pun dah konpius ni. Nak tanya kat wife .. dia dah lena dengan anak2 ..ishhh tak pe .. mana lah tahu kot2 empunya blog ni datang singgah nanti .. leh la dia explain kat ruangan komen.

Hurmmm ... saya tertarik dengan entri dia yang baru2 ini .... nak kata gedik geduk ... dah nama blog dia ... suka atila dia nak mengedikkan diri dalam entri blog dia  .. ye tak? Tapi saya fikir sweet la cara dia meluahkan cintanya pada yang tersayang ... dan apa yang menarik perhatian saya ialah ....

Hmmm apa yang menarik ialah .. cara dia mencari cinta hatinya ini. Sesuatu yang saya sendiri tak duga. Menarik untuk korang baca di sebalik entrinya yang agak panjang ... tapi sedikit sebanyak korang boleh tahu bagaimana empunya diri menilai cinta buat dirinya ... :)

So apa lagi .. terjah sebelum entri itu jadi kusam .... KLIK SINI untuk TERJAH!

Ada Twitter? Jana Pendapatan dengan Churp2 Sekarang!

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. haha..
    thanks hasrul..
    agak segan ye disini..hehe..
    tak sangka hasrul wat entry sal entry ni..
    entry plg gedik y penah saya wat.hehe
    takdela sama ngn doktor..
    under rehabilitation or pemulihan.
    satu department dengan fisioterapi..
    lebih kurang gitu la.
    nway,.thanks:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement