Video - Cara Pakai Tudung dan Selendang. Ada banyak fesyen tudung dan selendang. Kat Parit Buntar, banyak kedai jual barangan ini; dan semuanya dengan corak dan harga menarik. Nak yang lagi menarik, setiap Jumaat dan Isnin - Pasar Kemboja; lagi banyak pilihan dengan harga yang jauh lebih murah dari pasaran, boleh dapat sehingga 60% potongan dari harga pasaran. Selalunya, ia dijual dalam kuantiti yang banyak atau kodi. Namun jika nak beli 2-3 helai atau pasang ... boleh je ... harga masih lagi murah dari pasaran.

Jika datang ke Parit Buntar/Nibong Tebal, datanglah pada hari Sabtu, bolehlah nanti anda singgah ke Pasar Kemboja. Memang syurga beli belah untuk wanita ... dan juga untuk mereka yang nak jalankan bisnes seperti bisnes tudung, bisnes telekung, jual baju kurung .. dan macam-macam lagi.

Video - Cara Pakai Tudung dan Selendang

Video - Cara Pakai Tudung dan Selendang
Foto: Warna Ceria

Bila bercakap pasal tudung dan selendang, selain ia dah berfesyen, cara guna atau pakai pun dah pelbagai. Ada macam-mcam cara pemakaian sesuai dengan jenis tudung, samada ia tudung empat segi, tudung panjang mahupun tudung pendek. Malah, siap dengan nama-nama tertentu.

Saya nak tunjukkan beberapa contoh cara nak pakai tudung dan selendang. Boleh tonton video di bawah ini ... dan mencuba beberapa tips dan teknik cara nak pakai tudung dan selendang.
video

video

video

Oh ya .. ini ada satu tips nak berikan ... Panduan Memilih Telekung Untuk Sholat

Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

3 Komen

pssttt cara pakai tudung bawal yg fashion² tahu x kat mane tutorial die? nak r..hehe

Reply

Salam Redbloodsnow;

Saya dah cuba cari (secara selamba) tapi tak jumpa. Nanti jika ada masa, saya cuba cari lagi ..mana tau jumpa, saya akan posting update entri.

Reply

cr pakai tudung yg tutup dada ader x?

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.