Khamis, 25 November 2010

Video - Cara Pakai Tudung dan Selendang


Foto: Warna Ceria

As-Salam. Ada banyak fesyen tudung dan selendang. Kat Parit Buntar, banyak kedai jual barangan ini; dan semuanya dengan corak dan harga menarik. Nak yang lagi menarik, setiap Jumaat dan Isnin - Pasar Kemboja; lagi banyak pilihan dengan harga yang jauh lebih murah dari pasaran, boleh dapat sehingga 60% potongan dari harga pasaran. Selalunya, ia dijual dalam kuantiti yang banyak atau kodi. Namun jika nak beli 2-3 helai atau pasang ... boleh je ... harga masih lagi murah dari pasaran.

Jika datang ke Parit Buntar/Nibong Tebal, carilah saya dan saya akan tunjukkan tempatnya ... pasti anda akan gila terutama wanita-wanita sebab boleh rambang mata dengan apa yang anda lihat.


video


Bila bercakap pasal tudung dan selendang, selain ia dah berfesyen, cara guna atau pakai pun dah pelbagai. Ada macam-mcam cara pemakaian sesuai dengan jenis tudung, samada ia tudung empat segi, tudung panjang mahupun tudung pendek. Malah, siap dengan nama-nama tertentu.

Kali ini saya nak berikan kepada anda; beberapa video tentang cara pemakaian tudung yang dihoskan oleh seorang gadis - tak tahu la pulak nama dia nak diberi kredit. :)

Semoga pengunjung2 yang bertudung mendapat manfaat darinya.

video

Ok .. dah boleh try ni ... :) Senang ke susah? Saya memang tak reti ... sebab tak pernah pun :P.

video

Kongsi dan Sebarkan

Baca Juga

Video - Cara Pakai Tudung dan Selendang
4/ 5
Oleh

Update Terkini via Email

Suka dengan artikel di atas? Daftar percuma email anda untuk melanggan. Langganan diuruskan oleh Feedburner, dan ianya selamat.

3 komen

Tulis komen
avatar
25 November, 2010 08:32 delete

pssttt cara pakai tudung bawal yg fashion² tahu x kat mane tutorial die? nak r..hehe

Reply
avatar
25 November, 2010 09:23 delete

Salam Redbloodsnow;

Saya dah cuba cari (secara selamba) tapi tak jumpa. Nanti jika ada masa, saya cuba cari lagi ..mana tau jumpa, saya akan posting update entri.

Reply
avatar
09 Disember, 2010 14:08 delete

cr pakai tudung yg tutup dada ader x?

Reply

[Peringatan Ikhlas]

Mana-mana komen yang didapati melanggar polisi Blogger akan dipadam serta-merta. Setiap komen yang ditulis adalah tanggungjawab penulis komen. Untuk mendapatkan info peluang pengiklanan dan maklum balas boleh email (blogger.hasrulhassan[@]gmail.com).