10 Tips Hartanah 2014 Buat Pelabur Newbie - Sebuah ebook daripada Meor Zaidee Meor Ahmad Rasdi yang telah laris dijual secara terhad. Lantaran kerana larisnya ebook tersebut, pelabur-pelabur hartanah newbie jangan lepaskan peluang untuk dapatkan deretan ebook terbaik yang boleh dijadikan panduan untuk menjana income menerusi pelaburan hartanah.

Anda mungkin zero knowledge berkaitan pelaburan hartanah, tapi in Sha Allah, ada beberapa ebook yang boleh dijadikan panduan untuk anda bermula, yang telah ditulis dan disusun oleh seorang pakar pelaburan hartanah yang berjaya buat duit dengan konsep ini.

Blog AbangEnsem bukan blog untuk mereka yang dah lama ceburi bidang ini, tetapi sangat sangat sesuai untuk mereka yang rasa ingin tahu dan mahu menjadikan sektor pelaburan hartanah sebagai salah satu punca pendapatan. Jika bukan sebagai income penuh, jadilah sebagai income sampingan.

10 Tips Hartanah Pawer Buat Pelabur Newbie

Berminat? Harga - RM15 edisi prapelancaran (TERHAD) -  Harga ini telah pun ditutup, tetapi masih lagi dijual dengan harga yang mampu milik oleh semua. Nak dapatkan cara untuk order? Boleh dapatkan di link ini -  http://goo.gl/adi2XB

Tips Hartanah Dari AbangEnsem.com

Sebenarnya banyak lagi tips hartanah dan panduan buat duit menerusi pelaburan hartanah yang boleh anda dapatkan dari AbangEnsem.com ini.
10 Tips Hartanah Buat Pelabur Newbie

Dan jangan bimbang, kerana ramai antara anda ialah newbie, maka harga jualan juga adalah harga jualan newbie. Tak mahal, memang tak mahal ... walaupun harganya murah ... namun, jangan pandang sebelah mata, kerana ilmu inilah yang menjadikan beliau seorang pakar dalam bidang ini.

Anda boleh dapatkan di sini - http://goo.gl/adi2XB

Koleksi Tips Hartanah Terbaik Untuk Rujukan Newbie

Antara koleksi tips hartanah yang boleh anda dapatkan ...
  • 10 Tips Hartanah Paling PAWER Buat Pelabur Newbie RM20
  • Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar RM30
  • Tips dan Panduan Membeli Rumah Terpakai RM30 
  • Caraku RM30 
  • Tips Mudah Lulus Pinjaman RM30 
  • Buta I.T Celik Ringgit RM30 
  • Rahsia Refinancing RM40 

p.s: Blogger AbangEnsem pakar jana income pasif menerusi hartanah, malah berkongsi pengalaman di kolum akhbar tempatan, beliau bakal berhenti menulis dan akan undur diri dari dunia blog.




3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. insyaAllah, berminat sangat dengan ilmu hartanah!

    BalasPadam
  2. dapatkan ilmu hartanah ini, memang patut dipelajari untuk jana duit pasif dari hartanah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Ramai yang dah sedar tentang pelaburan hartanah yang menguntungkan jangkamasa panjang.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement